לקבלת מידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה אנחנו מציעים?

מפליגים אל הצלחה העסקית על ענן

היום איננו יכולים לתאר את עולמנו ללא מחשבים ואינטרנט. כאשר אנו מעוניינים לדעת את הזמנים של הרכבות, אנו נכנסים לאתר האינטרנט ובודקים את לוחות הזמנים. כשחבר מפסיד הרצאה בגלל מחלה, אפשר לשלוח לו בקלות את סיכום ההרצאה במייל. הכניסה לאתרים ושליחת המיילים מתאפשרת רבות באמצעות שירותים הנקראים שירותי ענן.

מהם שירותי ענן

מחשוב ענן הוא למעשה אחסון וירטואלי הניתן על ידי חברות חיצוניות עבור עסקים שונים. כך למשל, אתם יכולים לחסוך במקום רב על הדיסק המקומי שלכם, תוך שאתם שומרים את כל החומר הדרוש לכם על גבי כונן של חברה מקצועית. שירות ענן מספק למשתמשים בו יתרונות רבים. הם אינם צריכים להוציא כסף על חומרה או לשלם חשבון חשמל שמן על השימוש במחשבים. כמו כן, המידע של המשתמשים נמצא בידיים טובות (בהנחה שמדובר במחברה מקצועית לשירותי ענן) המוגן מפני תקיפות.

בוחרים בחברה הנכונה

המידע הארגוני שלכם הוא רגיש וחשוב, ולכן עליכם להשקיע זמן ומאמץ בחיפוש חברה טובה המספקת שירותי ענן גיבוי ושירותים בתחום המחשוב בענן באופן כללי. לא זו בלבד שהמידע שלכם תלוי בחברה הזו, אלא גם האתר שלכם. בחברה בלתי מקצועית האתר שלכם עלול להיות חשוף לתקלות לא מעטות, ועקב כך אתם עשויים לאבד לקוחות גדולים. כדי שזה לא יקרה, עליכם לבחור בחברה אמינה באמת.

חברת CompBiz מספקת שירותי ענן מקצועיים. החברה שמה את הלקוח במרכז ומספקת עבורו מגוון רחב של שירותים הכוללים גיבוי מקצועי בענן. הצוות של החברה מודע לחשיבותה של כל חשבונית עסקית שלכם וליכולת של העובדים למחוק בטעות מידע קריטי ורגיש. משום כך, כאן תוכלו לקבל שירותי שחזור אמינים ומקצועיים, גיבוי המידע היקר וכל זאת תוך התייחסות אישית לכל לקוח ויחס אדיב.

לגבות את המידע

כל מידע ארגוני זקוק לגיבוי, כך שבמקרים של התקפות או טעויות אנוש של עובדים, ניתן יהיה לשחזר את המידע היקר והרגיש בקלות ובמהירות. בחברת CompBiz מבצעים עבורכם את הגיבוי בקלות ובמקצועיות, תוך התקנת גיבויים שישמרו על המידע שלכם. מעבר לכך, אלה כמה דברים שכדאי לדעת על גיבוי בענן:

  • לבצע מעקב – ברשותכם לבצע מעקב אחר הגיבויים שלכם. ברגע שתקבלו את הממשק לניהול שירותי ענן, תוכלו לקבוע מתי אתם מעוניינים לבצע גיבוי לענן – אחת לשבוע, אחת לחודש ואולי אפילו בכל יום.
  • נסו את המערכת – ואם כבר מדברים על מערכת הניהול, כדאי להתנסות בה באופן עצמאי. ודאו שאתם יודעים כיצד לגשת לגיבוי. כך שבמקרה הצורך תוכלו לגבות את המידע החיוני שברשותכם.
  • עקבו אחר העדכונים – כדי להשיג תוצאות טובות יותר ולהגן על המידע שלכם באופן אולטימטיבי, משחררת CompBiz עדכונים חדשניים מעת לעת. חשוב לעקוב אחר עדכונים אלה בייחוד כשמדובר בנושא הגיבוי. כך תוכלו להתעדכן במתרחש בתחום שירותי מחשוב ענן ולהיערך בדרך יעילה יותר מפני מתקפות הסייבר.

הפתרון המושלם לעסקים

בשנים האחרונות, הופכים שירותי ענן לנפוצים יותר ויותר בקרב עסקים רבים. עסקים קטנים ובינוניים יכולים לחסוך במקום ובכסף הכרוך בתפעול שירותי ענן בזכות CompBiz שתטפל בעניין זה. כמו כן, השימוש בשירותים בענן חוסך לבעלי העסקים זמן רב והתעסקויות בתחומים שבהם הם לא בהכרח מבינים. הצוות של CompBiz יכול לנהל את המידע הארגוני, תוך שמירה על סודיות ופרטיות והגנה מפני האקרים המנסים לפגוע בניהול השותף של הארגון. נוסף על כך, אחד היתרונות הנוספים הבולטים של שירותי הענן הוא היכולת שלהם להתאים לנייד. יכולת זו מאפשרת לבעלי העסקים ולעובדיהם גישה נוחה ומהירה למידע הארגוני בכל רגע נתון, גם אם הם נמצאים מחוץ למשרד.

יש לכם עסק אך אין לכם מקום לכל המידע המצטבר? פנו עוד היום כדי לקבל הצעת מחיר, ולא תצטערו על הרגע שבו הצטרפתם ל- CompBiz .

!