לקבלת מידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מזה HELP DESK ואיך הוא מועיל לעסק שלך ?

נתחיל מההסבר הפשוט והמתבקש לנושא, מאחר והוא מכיל כל כך הרבה נושאים תחת טיפולו – מוטב למקד את תפקידו ותועלתו לארגון. ראשית, מזה Help Desk בכלל ?   אז ככה, Help Desk הוא למעשה שירותי תמיכה טכנית פנים ארגונית או באמצעות חברת מיקור חוץ, בדרך כלל מהווה מחלקה או תפקיד בארגון בינוני או גדול, קומפביז מספקת פתרון מקיף מקצועי ומעמיק לנושא באמצעות שיטת עבודה ייחודית שמתבססת על מניעה ופתרון תקלות עוד טרם ידועות ללקוח,  לדוגמא:  מחשב שמתחמם ישלח לנו התראות על המאורר של המעבד שמסתובב לאט מידיי ובכך מונע מהמחשב לקבל את הקירור שהוא זקוק לו ומאפשרת לו להתחמם יותר מידיי – מה שגורם למעשה לאיטיות בביצוע פעולות במחשב.

מה היכולות של איש השירות ב HELP DESK ?

איש המחשבים בתפקיד ההלפ דסק יודע לתת מענה בתחום תיקון ואופטימיזציה למערכות הפעלה למשתמשי קצה, שרתים וציוד תקשורת בארגון והוא בעל הסמכות מתאימות לטיפול בנושאים הללו בנוסף מאתגר עצמו באתגרים שעולים בתוכנות מקצועיות של הארגון והבנתן בהתאם לצרכי הארגון.

איך HELP DESK מועיל לעסק שלך ?

HELP DESK הינו למעשה תמיכה טכנית שהחל באמצעים מסורתיים כמו טלפון ועם השנים הצטרפו כלים חדשניים לטיפול בקריאות שירות.  קומפביז מעניקה ללקוחותיה ממשק מקוון לפתיחת קריאות שירות ומעקב אחר טיפולם,  לאחר פתיחת הקריאה יוצר עמו קשר התומך, לצורך הבנה של התקלה והשפעותיה,  מתחבר בכלים מאובטחים למחשב עם או בלי התערבות הלקוח – ומבצע תיקון מרוחק למרבית התקלות הקיימות.

המשכיות עסקית מתבטאת כאן במענה מהיר ומקצועי לתקלות מחשוב של העובדים שלכם,  אנחנו כאן על מנת לאפשר לכם ולעובדיכם להתעסק בעבודתם ולתת להם את הכלים והסביבה המתקדמת ביותר לביצוע עבודתם.

כאשר אנו מתעמקים ומטפלים בתקלות מהסוג הזה אנו מונעים בזבוז זמן עבודה יקר לארגון בהשבתה או באיטיות שגורמת לאבטלה סמויה לעובד, פריון עבודה נמוך ותסכול.

כמה עולה לי השבתה?

השאלה הזו נשאלת כאשר עולה הצורך בהבנת הכדאיות הכלכלית בהתקשרות מול ספק שירות, השאלה עולה בראשו של הלקוח לעצמו ובאמצעות תחשיבים שונים שמבוצעים חדשות לבקרים ע"י גורמי מקצוע ובקצרה מתבססת על מהות ההשבתה וההשפעה שלה על הארגון,  עלויות שכר שעתיות, זמן ההשבתה וההתאוששות ופוטנציאל המכירות שהוחמצו (נתון עליו קשה לענות ומבוסס על הערכות גסות בד"כ)

לדוגמא, ארגון בעל מחזור עסקי של 900 אש"ח בחודש:

75% השבתה ) X1,500 ₪ עלויות שכר ישירות ותקורות + 5,000 ₪ הערכת מכירות מפוספסות) X 5 ש"ע = 24,375 ₪! בתחשיב המוצג לפניכם תוכלו להבין את מהות ההשפעה של תמיכה מונעת לארגון וטיפול מהיר בתקלה לפני שהיא מחמירה להשבתה מלאה, ההפסדים אותם סופגים ארגונים כתוצאה מטיפול לקוי במערכות המחשוב נאמדים בסכומים גבוהים מאוד ביחס למחזור העסקי, קומפביז מעניקה לארגון ראש שקט ובטוח להתעסק במימוש חזונם העסקי ללא הפרעות מיותרות.

!