לקבלת מידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

ניטור מערכות – למה זה חשוב?

מזה ניטור ?

ניטור הוא למעשה השגחה על מערכות תומכות ארגון כגון שרתים, ציוד תקשורת יוצאת ופנים ארגונית, מחשבים וציוד אלחוט מקומי.  באופן כללי ניטור מקצועי מאפשר לקבל מידע בזמן אמת על המערכת, לצפות בהיסטוריית פעילות וביצועים ולקבל סטטיסטיקת ביצועים משוקללת לשעות העבודה האחרונות כאשר נמצא הלימה בין ביצועי המערכת, העומסים והפעולות המבוצעות על ידו בעקבות בקשות המשתמשים בארגון, בד"כ עלייה בצריכה מתבצעת בשעות הבוקר והצהרים המוקדמים בכל עסק.

קומפביז מבצעת ניטור מתקדם על כלל המערכות התומכות בארגון ובכך מונעת מכם להגיע לביצועים נמוכים ואף להשבתה, בד"כ אנו יודעים על תקלה צפויה או ירידה בביצועים עוד לפני שהלקוח חש בכך בפועל.

איזה נתונים מתקבלים בכלי ניטור מתקדמים ?

כלי ניטור מתקדמים מאפשרים גישה והתראות חמות על גישה לרשת האינטרנט, לרשת המקומית, השירותים המקומיים והשפעתם על הארגון, נפח כוננים קשיחים ומצבם, תוכנות הגנה המותקנות, תקיפות האקרים ווירוסים מזדמנים, ניצול המשאבים בזמן אמת ואף מצב פיזי של המערכת לרבות חום הרכיבים האלקטרוניים ואף מהירות המאווררים שמשפיעים באופן עקיף על ביצועי המערכת.

דוגמא לתוצאות ניטור בזמן אמת:

דוגמא לתוצאות ניטור בזמן אמת:

מה נותן לנו ניטור בזמן אמת ?

בזמנים אלו המשכיות עסקית מתבססת בעיקר על מערכות תומכות לרבות שרת מקומי / ענן ותקשורת פנים וחוץ ארגונית בדיוק כפי שהארגון זקוק לחשמל על מנת להתקיים,  ניטור בזמן אמת מאפשר לקבל מידע מקדים על נזקים קיימים במערכת ועשויים להשפיע על הביצועים הארגוניים ואף להביא להשבתה מלאה לדוגמא חום במערכת יכול להוביל לירידה משמעותית בביצועים ואף להשבתה מלאה.

קומפביז מנטרת אתכם 24/7 על מנת להבטיח המשכיות, להיות עם יד על הדופק ולפעול במהירות הגבוהה ביותר ובאופן הנכון ביותר עבורכם,  הכול על מנת לאפשר לכם לממש חזונכם העסקי ללא הפרעות!

הפועל היוצא מיתרונות המעקב בזמן אמת על מערכותיכם הוא חסכון כלכלי משמעותי מתמשך, שרידות והמשכיות עסקית המתבטאת בשאיפה לאחוז השבתה חלקי או מלא נמוך ביותר באופן יחסי למערכת לא מנוטרת, בימים אלו, אתם חייבים להיות מנוטרים 24/7 זה הצורך וזה הדבר הנכון לעשות.

!