לקבלת מידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תשתיות תקשורת

רשתות תקשורת הפכו להיות חיוניות לכל בית עסק, ארגון (ואף בתוך הבית). הן מספקות יתרונות למכביר כגון: אפשרות של שיתוף אינפורמציה ומסמכים בין הזרועות השונות של העסק, כתוצאה מכך תהליכי עבודה יעילים יותר, הגדלת תפוקה וצמצום עלויות, תקשורת יעילה בין הגורמים השונים במערכת, נגישות למידע בכל עת לכל גורם בעל גישה ועוד.

כיום, קיימים סוגים שונים של רשתות תקשורת שניתן להקים לכל בית עסק וארגון – רשתות תקשורת קוויות, אלחוטיות, רשתות תקשורת לשם העברת נתונים מבוססי קווי טלפון או סיבים אופטיים ועוד.

‘קומפביז’ מתמחה בתכנון, הקמה וניהול שוטף של תשתיות תקשורת למוקדים ולמשרדים. אנו נברר נאפיין את הצרכים שלכם, נבחן את כל האופציות וכמובן ניישם ונתחזק למען תפקוד תקין של כל המערכת בכל עת. אנו מתמחים בתחום הקופות הממוחשבות IBM ובטיפול שוטף בחומרה ובתקלות התקשורת שלהן.

הניסיון העשיר והידע הרבה שצברנו לאורך השנים בתחום המחשוב על מגוון רבדיו, מאפשרים לנו להעניק לכם שירות אישי, מקצועי, יעיל וזריז, המתאים לצרכי העסק שלכם בהתאמה מלאה. אנו מתחייבים לעמידה ביעדים ואספקת כל שירותי המחשוב: כולל ייעוץ, הכוונה, אספקת כל הדרוש ותחזוקה שוטפת של המערכות השונות תחת קורת גג אחת.

אם גם אתם זקוקים לשירות יעיל ואמין בתחום הקמת רשתות תקשורת – צרו קשר עוד היום בטלפון 073-737-2280 וקבעו פגישת ייעוץ חינם!

!